Entrevista a Manuel Alonso, metge coordinador de les Unitats de Conductes Addictives de l’IbSalut. Programa Salut i Força a Canal 4 TV dirigit i presentat per Joan Calafat.
Entrevista a Manuel Alonso, metge coordinador de les Unitats de Conductes Addictives de l’IbSalut
Publicaciones recientes
Cuidar, cuidarse y ser cuidado: la gran lección que la enfermería quiere enseñar al siglo XXI
Joan Carles MarchCodirector de la Escuela de Pacientes de Andalucía El cuidado sostiene la vida, pero sigue siendo uno de…
Tertúlia amb el Dr. Pere Riutord, odontòleg recentment nomenat rector de la UMAC. L’acompanyen Margalida Gili, Marian Fuster i Ramon Colom
Tertúlia amb el Dr. Pere Riutord, odontòleg recentment nomenat rector de la UMAC. L’acompanyen Margalida Gili, Marian Fuster i Ramon…
Conferència «Les ones gravitacionals: deu anys escoltant l’Univers» a càrrec de la Dra. Alicia M. Sintes Olives, a la RAMIB
Conferència «Les ones gravitacionals: deu anys escoltant l’Univers» a càrrec de la Dra. Alicia M. Sintes Olives, a la RAMIB.
La quarta edició del Premis Joan Calafat inicia el compte enrere
La quarta edició del Premis Joan Calafat inicia el compte enrere.
Entrevista a Laura García i María José Espinar, directores de Laboratori i Microbiologia a Juaneda Hospitales
Entrevista a Laura García i María José Espinar, directores de Laboratori i Microbiologia a Juaneda Hospitales, sobre infeccions i la…
Tertúlia amb Manuela Garcia Romero, consellera de Salut. L’acompanyen Marian Fuster, Guillermo Torres i Maria Viña
Tertúlia amb Manuela Garcia Romero, consellera de Salut. L’acompanyen Marian Fuster, Guillermo Torres i Maria Viña
Reportatge sobre la Gala de la Salud 2026
Reportatge sobre la Gala de la Salud 2026.
La Comissió Deontològica del COIBA organitza el cafè debat “Veritat i veracitat: del valor a l’acció”
La Comissió Deontològica del COIBA organitza el cafè debat “Veritat i veracitat: del valor a l’acció”.















1 comentario. Dejar nuevo
Pues resulta que dejé el tabaco el 11 de febrero, pero compré unas pastillas de nicotina y me he quedado enganchado, y en mi zona (Caudete , Albacete) no hay programa antitabaco, ni medica ni psiquiatra me dan más solución que dejar de tomar pastillas…. me siento como fumador sin humo, contento por una parte pero jodido por otra.