
JUAN RIERA ROICA /La consellera de Salud, Patricia Gómez, ha visitado esta mañana las instalaciones del Hotel Melia Palma Bay (anexo al Palacio de Congresos), el primero de la planta balear adaptado como hospital auxiliar para acoger a pacientes menos graves de COVID-19. La consellera ha realizado la visita acompañada por el gerente del Hospital Universitario Son Llàtzer, Xisco Marí; el alcalde de Palma, José Hila, y el director del establecimiento, Ramón Vidal.
No hay comentarios
Primeras imágenes del Hotel Melia Palma Bay medicalizado para atender casos menos graves de COVID-19

Publicaciones recientes
Cuidar, cuidarse y ser cuidado: la gran lección que la enfermería quiere enseñar al siglo XXI
Joan Carles MarchCodirector de la Escuela de Pacientes de Andalucía El cuidado sostiene la vida, pero sigue siendo uno de…
Tertúlia amb el Dr. Pere Riutord, odontòleg recentment nomenat rector de la UMAC. L’acompanyen Margalida Gili, Marian Fuster i Ramon Colom
Tertúlia amb el Dr. Pere Riutord, odontòleg recentment nomenat rector de la UMAC. L’acompanyen Margalida Gili, Marian Fuster i Ramon…
Conferència «Les ones gravitacionals: deu anys escoltant l’Univers» a càrrec de la Dra. Alicia M. Sintes Olives, a la RAMIB
Conferència «Les ones gravitacionals: deu anys escoltant l’Univers» a càrrec de la Dra. Alicia M. Sintes Olives, a la RAMIB.
La quarta edició del Premis Joan Calafat inicia el compte enrere
La quarta edició del Premis Joan Calafat inicia el compte enrere.
Entrevista a Laura García i María José Espinar, directores de Laboratori i Microbiologia a Juaneda Hospitales
Entrevista a Laura García i María José Espinar, directores de Laboratori i Microbiologia a Juaneda Hospitales, sobre infeccions i la…
Tertúlia amb Manuela Garcia Romero, consellera de Salut. L’acompanyen Marian Fuster, Guillermo Torres i Maria Viña
Tertúlia amb Manuela Garcia Romero, consellera de Salut. L’acompanyen Marian Fuster, Guillermo Torres i Maria Viña
Reportatge sobre la Gala de la Salud 2026
Reportatge sobre la Gala de la Salud 2026.
La Comissió Deontològica del COIBA organitza el cafè debat “Veritat i veracitat: del valor a l’acció”
La Comissió Deontològica del COIBA organitza el cafè debat “Veritat i veracitat: del valor a l’acció”.















