Entrevista a Carlos Villafafila, subdirector Atencions Assistencials i Atenció a l’Usuari de l’Ibsalut. Programa Salut i Força a Canal 4 Ràdio 07/07/2017.
Entrevista a Carlos Villafafila, subdirector Atencions Assistencials i Atenció a l’Usuari de l’Ibsalut
local_offerEtiquetas: enfermería
Publicaciones recientes
Cuidar, cuidarse y ser cuidado: la gran lección que la enfermería quiere enseñar al siglo XXI
Joan Carles MarchCodirector de la Escuela de Pacientes de Andalucía El cuidado sostiene la vida, pero sigue siendo uno de…
Tertúlia amb el Dr. Pere Riutord, odontòleg recentment nomenat rector de la UMAC. L’acompanyen Margalida Gili, Marian Fuster i Ramon Colom
Tertúlia amb el Dr. Pere Riutord, odontòleg recentment nomenat rector de la UMAC. L’acompanyen Margalida Gili, Marian Fuster i Ramon…
Conferència «Les ones gravitacionals: deu anys escoltant l’Univers» a càrrec de la Dra. Alicia M. Sintes Olives, a la RAMIB
Conferència «Les ones gravitacionals: deu anys escoltant l’Univers» a càrrec de la Dra. Alicia M. Sintes Olives, a la RAMIB.
La quarta edició del Premis Joan Calafat inicia el compte enrere
La quarta edició del Premis Joan Calafat inicia el compte enrere.
Entrevista a Laura García i María José Espinar, directores de Laboratori i Microbiologia a Juaneda Hospitales
Entrevista a Laura García i María José Espinar, directores de Laboratori i Microbiologia a Juaneda Hospitales, sobre infeccions i la…
Tertúlia amb Manuela Garcia Romero, consellera de Salut. L’acompanyen Marian Fuster, Guillermo Torres i Maria Viña
Tertúlia amb Manuela Garcia Romero, consellera de Salut. L’acompanyen Marian Fuster, Guillermo Torres i Maria Viña
Reportatge sobre la Gala de la Salud 2026
Reportatge sobre la Gala de la Salud 2026.
La Comissió Deontològica del COIBA organitza el cafè debat “Veritat i veracitat: del valor a l’acció”
La Comissió Deontològica del COIBA organitza el cafè debat “Veritat i veracitat: del valor a l’acció”.















1 comentario. Dejar nuevo
Y de nosotras que llevamos 3 años en lista de espera para la vaginoplastia,se nos confirmo que ya estábamos y dos años después fuimos a ver la lista y no estábamos ni mi pareja ni yo,las dos somos mujeres transexuales,de esto an pasado casi tres años donde nos cansamos de poner reclamaciones,denuncias,etc y las desentimaban, quiero saber que pasó? Quien se disculpara? Estos casi tres años que nos an tenido engañadas y con ansiolíticos como aran para darnos los años perdidos?